{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

syn af cb 400 fra 76, hvad må man lave {{forumTopicSubject}}

hej mc galleri, jeg ved at der har været oppe mange gange men kan ikke finde det lige nu.

hvad må man lave om på en cb 400 fra 76.

havde tænkt.
ingen blinklys
små skærme
lave afrundet stel bagerst ved sæde : som på denne
http://4.bp.blogspot.com/_Ss4DQN01YyU/SrTVYfgo7sI/AAAAAAAACUw/JfduYqss0ZQ/s1600-h/YS2B1324.jpg

motor beslag i alu med huller
dæk: Firestone - Deluxe Champion er de lovlige på gaden
forgaffel: upside down

hjælp mig smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn af cb 400 fra 76, hvad må man lave
  • #1   21. maj 2010 du må ikke på nogen måde skære eller svejse i stellet.. men men men . knad den sammen og kør den til syn og byg den så om bagefter.. du skal ikke have blink eller spejle på når den er fra før 1995 . med hensyn til skærme skal du også lade dem være til du har fået synet den . du kan da tilmed risikere at skulle have stenklap bagpå..


Kommentér på:
syn af cb 400 fra 76, hvad må man lave

Annonce